Tävling?

Okej, nu är det så att jag har omkring 50 st. som premunderar på mina videos på youtube. Då är jag halvvägs till 100. Om jag nu får 100 vilket kommer ta ÅR! men ändå då så tänkte jag ha en "give away" men då måste ni lova att va med i den. Om ni inte vet vad det är så är det så att jag köper några grejer sen så lottar jag ut den i en tävling. Men isåfall så vill jag ha många som "ansöker" till den och det kommer inte va någon fråga för då kan ni bara typ söka på google, utan typ vad är eran favorit...? Så får ni förklara lite om det. Då lottar jag ut den jag tycker är bäst. Sen när jag når 200 så kanske det kommer mer? Vem vet? Men det är bara att premenumera så att jag kommer dot fortare men ni måste va med annars så går det inte, om ni vill ha en då. Men då måste ju jag veta eran adress eller om jag ska kanske skicka den till eran mammas eller pappas job? Aja det är nog ett tag kvar till det, om det änns händer. Men ni får ha en fortsatt bra dag. Kram Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0