Mina favoriter för 2011!

Ja, jag gjorde detta på min förra blogg, förra året då. Tänkte göra en video men tyckte detta skulle va lite kul ändå. Jag årkar inte skriva vad alla prudukter heter men om nu undrar vad den heter så kommentera:)

Rengöring: Min 2in1 wash/mask från neutrogena
Ansiktsvatten: Någon nordic essensials grape extars från Garnier
Skrubb: Har beställt ett så jag hoppas det är bra.
Mask: Någon "gurk" mask som man drar av, jag tror alla vet vilken.
Ögonmakeup-remover: Någon nordic essensials grape extars från Garnier
Serum: -
Dagkräm: En från Ldb
Nattkräm:  Samma
Ögonkräm: -
Solskydd: -
Primer ansikte: -
Primer ögon: Min från lumene
Foundation traditionell: - Antar att det är flytande men i så fall min från maybeline
Foundation mineral: min från e.l.f.
Färgad dagkräm: -
Concealer: Har ingen bra så min från viva la diva men den är välding tjock så under ögonen blir det konstigt men under ögonen så har jag helst min från garnier
Löst puder: Har inget.
Fast puder: Från wet n vild 
Rouge fast: Mitt från lumene
Rouge kräm: Mitt från gosh
Rouge stain: -
Highlighter: Från face stockholm
Bronzer: IsaDora Bronzing Powder "44 Highligt Bronze" eller en från wet n vild.
Verktyg ansikte: Fundation och puder borste från e.l.f rouge och concealer från ecotools

Mascara: One by one  
Mascara vattenfast: En från isadora
Eyeliner/kajalpenna: Från H&H och Kubis
Eyeliner flytande:
Make up store kake eyeliner
Eyeliner gel/kräm: En från maybeline
Ögonbrynsproduker: Mitt "sett" från oriflame.
Ögonskugga fast singel:
Ögonskugga palett: Naked eye från too faced
Ögonskugga lös: Eyedust dream från make up store
Verktyg ögon: Fluffig ögonskuggsborste från H&M och från LINDEX. även ecotools
Läppenna: -
Läppstift: Mineral lipstick från e.l.f.
Läppbalsam: Agatha Ruiz De La Prada "tutifruti".
Läppglans: Mitt från e.l.f och det jag hade på nyår. Inlägget inder.
Plumper: -
Vektyg läppar: -

Duschkräm: Snow farry från lush
Bodybutter/hudkräm: Min coconot från deon+ typ. 
Bodylotion:-
Brun-utan-sol eller en skimmerprodukt: -
Skrubb: -
Deo: Nåt från Rexona

Shampo:
Snow farry från lush
Torrshampo: -
Balsam: -
Inpackning: Från loreal
Stylingprodukt: -

Handkräm: Från depend
Nagellack: -
Baslack: -
Topplack: Frpn depend
Vårdande nagelprodukt: -
Allroundprodukt: -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0