Dagens Makeup: Nyår!

Eller ja, det var i förr går men denna sminkningen hade jag då:)

Face:
*Meybeline new york, Pure-liquid mineral 021 Nude
* Viva la diva 3in1 concealer
* Wet n wild natural blend pressed powder E821A Natural
* Wet n wild Bronzing powder E61511 Sun Kissed
* Lumene 3 Charming Blush
Eyes:
* Lumene eye shadow primer
* Nårga ögonskuggor ur min palett från Too faced
* Make up Store cake eyeliner
* Kajal från Kubis
* Maskara från Isadora
* Fransar från Ardel i nr. 110.
Lips:
* Läppglans från Pieces accessories i nr. 2 tror jag??
* Läppstift från Lovie i nr. 2.
Förlåt för dåligt ljus men jag kan ju visa sminknigen i en video eller ja det kommer upp en getting ready snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0